we go higher than high, until we kiss the sky

Spenderade gårdagen i skolan där vi startade dagen med orientering, vilket gick ganska mycket bättre än förväntat om jag ska vara ärlig! En lång lunchrast och sedan en spanskalektion som innebar film, och sluta tidigare, helt okej för mig. Tog mig sedan hemmåt och packade om väskan, slängde i mig lite mat och sedan tog jag tåget ner till Göteborg för att möta upp mitt hjärta och gå och kolla på bio.
 
Han bjöd mig, så han fick välja film vilket resulterade i den nya Batman... Och jag som verkligen inte ville se den egentligen, för jag har aldrig gillat den sorts filmer, men den var faktiskt riktigt grym! Likadant med The Amazing Spiderman som vi såg i söndags, den var sjukt grym!
 
Efter bion åkte vi hem till honom och la oss i sängen och kollade på Katy Perry - A Part Of Me. Även den var helt grym! Somnade sedan gott i min älsklings armar.♥
 

Var lite gullig mot M igår och köpte med mig en söt påse med jagälskardig-kolor 
& ett kort med lite puttinuttig text nerkladdad inuti... Lite extra kärlek en onsdag sådär!
 




 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0