Non stop we have the beaten path before us

Snyyyyyft! Eller ja, snor, hosta och halsont, hej på er! Har saknat er, verkligen... Eller inte alls! Usch vad jag hatar att vara förkyld! Bröjar dessutom få riktigt ont i halsen, håller bara tummarna att M inte har smittat mig.
 
Jag åkte ner till M i lördagskväll och i Göteborg vankades det fest hos Sebbe, så där var vi ett tag. Sedan bagav vi oss hemmåt och la oss i sängen och kollade film. Mys!
 
Igår, söndag, så hade vi en seg morgon, sedan mötte vi upp Sebbe och Niklas för en "frukost" på pizzerian. Helt okej en söndag, haha! Efter pizzan fick någon av grabbarna en snilleblixt att vi skulle åka och bowla... Jag var väl inte helt taggad, men jag hakade på. Vi kom fram till stället, och då såg vi att de hade stängts helt och hållet. Bra där! Så vi traskade bort till Bergakungen istället och drog en bio. The Bourne Legacy fick det bli, och jag som inte gillar sånna filmer egentligen tyckte att den var helt okej. Lite rörig och konstig ibland, men den var okej. 
 
Efter bion tog vi vagnen hemmåt och gick till Ica och köpte med oss lite god kvällsmat. Kom hem, åt, tog en dusch och kollade film. Mycket mysigare än så kan det inte bli! 
 

Två pigga killar i väntan på bio...
 
Imorse ringde klockan 04:30. Det var inte sådär jättekul, men jag låg kvar en liten stund och myste med min fina, sen drog jag mig upp och fixade mig och drog på mig lite kläder. Slängde ner lite fukost i väskan och pussade min älskling hejdå. Det är så hemsk att göra det... Usch! Jag tog bussen till centralen och där mötte jag upp min superhärliga spanskalärare Monica, som jag åkte med på bussen till skolan. 
 
Nu sitter jag i sängen hemma hos mamma och väntar på att Kajsa ska komma hit, vi ska slänga i oss lite mat som jag har varit så duktig och gjort och sedan åker vi hem till pappa. Kajsa ska hjälpa mig att färga mitt hår ikväll och lite sånt, imorgon är det skolfoto. Taggad till tusen!!! Eller inte... Åh, vet inte ens vad jag ska ha på mig... Spelar dock ingen roll, lär se ut som ett mongo vilken fall som helst...
 

Gammal bild på mig & bästis ♥
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Karlsson

fin blogg!
va gärna med i veckans blogg som du hittar på min blogg!
direktlänk: http://www.nattstad.se/jkaarlsson?id=4181948
kram

2012-09-25 @ 16:32:11
URL: http://www.nattstad.se/jkaarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0