A mother understands what a child does not say.

Jag har nog fått en släng av Bieber-fever... Haha, trodde aldrig någonsin jag skulle säga så, men jag ligger här i sängen och har precis kollat på hans film, Never Say Never, och jävlar vilken grym kille! Gaaalet!
 
Har haft en "lång" dag i skolan, från 10-16, men jag är så bortskämd med riktigt korta dagar, så torsdagarna är sega som smör... Varför skrev jag så? Smör är inte segt... Aja, lika sega som min hjärna är nu kanske? Haha, orkar inte... Efter skolan gick jag en snabbis på stan med mina fina flickor, sedan tog jag bussen hem och då kändes det som om någon slog en stor träklubba i huvudet på mig, blev så sjukt trött och lite depp och allt blev piss. Vet inte varför, men ibland blir det så... Efter att jag köpt en fet godispåse (som jag inte ens rört än...) och fått ångest över det så blev humöret lite bättre! Har haft en myskväll med mamsen, vi passar på när det bara är vi hemma. Lagar god mat som bara vi gillar och sen sitter vi och pratar en liten stund. Ikväll satt vi dock och pratade hur längre som helst, om allt mellan himmel och jord. Mycket skratt, känslor och tårar. Men det är så det ska vara. Jag har väldens bästa mamma. Utan tvekan. Herregud vad jag älskar henne, min klippa.♥
 

For all the ways you've helped me grow I want to say I love you so.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0