you may say that i'm a dreamer...

... but I'm not the only one.
Åh, har haft en sån bra dag! Hade två lektioner i skolan, slutade 11, en snabbis på stan med Kajsa & Pontus, till Svenljunga för lite solning med bästis & kolla på hennes drill, bussen till Bollebygd, packa väska, bussen till Olsfors, myskväll med pappa
Glad tjej som har bränt sina axlar & halva ryggen, märken efter bh-banden & ett stort kryss på ryggen.
Snyggt har jag hört!?

Nu ska jag höra med min snäcka när jag ska åka till henne imorgon och sen krypa ner i min goa säng. Suger dock att behöva sova ensam... Imorgon är det myskväll med min fina som gäller, kan inte bli bättre! Love♥
In that case, I'm sorry for all your sleepless nights♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0