three many different things

Tre saker jag vill:

• Bli rik!

• Få sommarlov & slippa allt som har med skolan att göra

• Hemlis, hiho


Tre saker som gör mig till en stereotypisk "tjej"

Jag älskar klänningar, skor & att fixa naglarna

• Jag faller lätt för pojkband (speciellt om de är 5 snyggingar från världens bästa land, hihi♥)

• Jag & mina vänner kissar nästan aldrig ensamma (haha)


Tre saker du vill uppnå de kommande 12 månaderna:

Ha en helt sjukt bra sommar!

• Göra bra ifrån mig i skolan

• Umgås med min fina famij & släkt mycket mer än vad jag gjort det senaste


Tre saker du gillar med dig själv:

Jag är social & har lätt att träffa nytt folk (vilket jag älskar att göra!)

• Jag ställer upp & finns alltid där för mina vänner

• Jag låter inte folk trycka ner mig


Tre saker som skrämmer dig:

Clowner (& dockor)

• Att förlora någon som står mig nära

• Att bli gammal (haha, jag har inte ens fyllt 17 och har redan åldersnojja..)


Tre saker du gör varje dag:

• Lyssnar på musik

• Skrattar

• Kramas


Tre kvaliteter från de motsatta könet som attraherar dig:

Humor!

• Fina ögon

• Bad Boys (not good, I know)


Tre saker du absolut inte kan göra:

• Slicka på min armbåge

• Dra naglarna mot en griffeltavla

• Komma på en tredje sak jag inte kan göra...


Tre karriärer du överväger:

Reseledare

• Reseledare

• Reseledare

Så jävla mycket kärlek så det går inte att beskriva! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0