take me to london, or loose me forever

Om någon undrar så är jag inte det minsta sugen på att åka till England.
Och jag är inte ett dugg avundsjuk på klassen över oss som åker till London på söndag. Inte alls... Inte alls så att jag skulle göra vad som helst för att åka med, nejnej. Jag gillar ju knappt ens England...
Anyways, jag har haft en riktigt bra dag idag faktiskt. Började dagen med en logi-lektion där vi håller på att "bygga" varsitt eget hotell, så den lektionen gick åt till att leta upp en himlans massa inspirationsbilder, lovely. Efter det hade vi svenska och kollade på film, och sista lektionen var engelska, som idag innebar mässa för våran del! Tvåorna hade en liten mini-mässa om olika delar av London, så det var riktigt kul att kolla runt lite.
Som avlsut på denna skolveckan drog jag och mina favoritflickor mot Viskan för lite chitchat. Hur mysigt som helst! Blev en hel del prat, massa skratt och fågelbajs på Julias byxor, perfekt!
Tog inga bilder där, men Erika lyckades knäppa några ;)
Jag & min snäcka, so much love

Kommentarer
Postat av: Erika

2012-05-11 @ 20:25:13
URL: http://eerikamild.blogg.se/
Postat av: Erika

Själv tycker jag att bilderna är fruktansvärt vackra, precis som du alltid är. Love you to the moon and back, thousand times :))

2012-05-11 @ 20:41:44
URL: http://eerikamild.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Mysig blogg!:))

2012-05-12 @ 12:14:47
URL: http://lbrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0