I think I gave him a discreet name,

He replied with a street name.
Nämen hej, jag lever faktiskt... Har spenderat mina senaste fyra dagar i Svenljunga med bästa vännen.
Jag jobbade på Hammar i lördags morse, började klockan sju och slutade vid två. Var ganska död sen, men det var bara hem, ta en dusch och sen kom Kajsa. Vi åt lite mat och fixade oss, sen begav vi oss mot Borås för att åka vidare till Fritsla.
Bästis-bild på toaletten, jodå!

Tanken var att vi skulle sova där, men det var inte så kul så vi bestämde oss för att ta bussen hem till Svenljunga istället. Men bussarna går ju så underbart, så vi var tvugna att vänta typ en timma i Borås på nästa buss hem, men som tur är så var Albin så snäll så han kom in till Borås och hämtade oss så vi slapp vänta! Thank you!
När vi kom fram till Svennis så hoppade vi av vid en fest och hälsade på vår Annie och massa annat härligt folk. Efter en stund där gick vi vidare hem till Edvin där han lagade våran mat åt oss, lyx! Men efter ännu ett tag där fick vi skjuts hem till Kajsa.
Jag & bästis när vi mellanlandade hemma hos henne mitt i natten.

Var där en stund och bestämde oss sen att gå ner till 'centrum' igen för att möta upp några. Och där fortsatte vi till nästa fest, riktigt trevligt. Detta var en kort sammanfattning av lördagen, när vi gick hemmåt hade klockan precis slagit halv sex och det var ljust ute, och jag gick upp kvart i sex på morgonen på lördagen. Så en dygning fick jag till allt. Men det är så det ska vara, vi hade en riktigt rolig kväll i alla fall!
På söndagen hade vi inte tänkt att göra många knop direkt, men Sofie ringde och väckte oss vid tolv och en timma senare var vi påväg till bussen för att åka in till Borås. Blev en fika på Viskan, massa prat och lite shopping.
Det blev en tidig morgon på måndagen, gick upp vid halv åtta och tog nio-bussen till Mark med Nathalie för att träffa massa folk som Kajsa & Nathalie känner där. Det var lite segt, men trevligt. Blev en god lunch med trevligt sällskap.
Åkte hem runt tre och Kajsa fixade sig så fin så, och sedan kom bror min och hämtade upp oss och åkte med ut till Strömsfors där drillflickorna hade uppvisning.

Riktigt duktiga var dem! Sedan var det snabba puckar tillbaka till Kajsas hus så att hon och Sofie kunde byta om och sedan åkte vi med Rickard in till Borås för att kolla på kortegen. Men vi kom så sent så vi hann se de fyra sista vagnarna bara, men men... Träffade Annie och massa annat härligt folk. Vi var inte inne i Borås länge, men det hann hända en del ändå. Men, alla är safe and sound nu så. Haha, det var ändå lite kul... Vi tog halv nio-bussen tillbaka till Svennis, stannade på Ica och köpte med oss lite godis hem och sedan körde jag och Kajsa på filmkväll och kollade på Bratz-filmen. För så coola är vi.
Vaknade brevid en seg Kajsa vid åtta idag, kom upp efter en liten stund och åt frukost. Sedan åkte hos iväg för att marchera med drillen, och jag begav mig till Annie för att ta hand om henne och Ante, vilket inte behövdes. Haha, jag köpte med mig en stor påse godis till dem i alla fall. Vi satt utanför hennes hus i solen i flera timmar och pratade om lite allt möjligt. Sedan gick vi til pizzerian och åt god lunch, Ante fick näsblod och jag drack apelsin mer på burk.

Min livsdryck ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Känner mig så sjukt cool när jag får dricka ur burk...
Men efter några timmar där gick jag hem till min duktiga Kajsa som städade sitt rum så fint så. Packade ihop mina saker och kramade bästis hejdå för idag. Tog bussen till Borås, väntade där ett tag i solen och sedan tog jag bussen hem till lilla Bollebygd. Och nu har vi nyss ätit grillat och suttit ute, så sjukt underbart! Nu ska jag packa ner mina saker som ska med till skolan imorgon, orkar inteeeeeeee... Sen ska jag faktiskt lägga mig i sängen och kolla på något bra på datorn, är så fruktansvärt trött...
Kan tänka mig att ni verkligen har läst vartenda ord och varit riktigt underhållna, eller hur?
Det blev ganska mycket text där... Men här får ni två riktigt bra låtar, den första är Kajsas favoritlåt just nu, den har vi lyssnat på hela helgen, riktigt skön faktiskt! Den andra är Norlie & Kkv's (♥ ♥ ♥ ♥ ♥) nya, jag älskar den! Har lyssnat på den bokstavligt talat hela eftermiddagen, om och om och om och om igen... Så. Grymt. Bra.
Hoppas ni alla har haft en riktigt bra helg, det har verkligen jag!
Så mycket kärlek till mina fina vänner, ni får mig att må så bra ♥
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0