two for the team

Tog en liten lista från min vän Linda, för lite tidsfördriv sådär...

Två saker som skrämmer dig
1. Clowner
2. Att förlora någon jag älskar

Två saker du har på dig just nu
1. Mysbyxor
2. Collegetröja

Två av din favoritlåtar just nu
1. Dance With Me Tonight - Olly Murs
2. Levitate - Hollywood Undead (men dem kan jag bara lyssna på, vill INTE se bilder på dem.)

Två saker du vill ha i ett förhållande
1. Trygghet
2. Humor


Två sanningar
1. Jag längtar till nästa helg
2. Jag älskar musik!
Två saker som du attraheras av
1. Muskler (grr...)
2. Ärlighet (på ett bra sätt...)

Två av dina hobbys
1. Dansa
2. Fotografera

Två saker du verkligen verkligen vill ha
1. Ett par Jeffrey Campell-skor tack!
2. Massvis med pengar att shoppa för...

Två saker du skulle kunna leva utan
1. Clowner
2. Tidiga mornar...

Två hemsidor du besöker varje dag
1. Facebook
2. watchseries.eu
Två saker du vanligtvis inte skulle erkänna
1. Jag får väldigt lätt panik, på små som stora saker
2. Mitt självförtroende är riktigt kass 90% av tiden.

Två saker du tänker på just nu
1. Jag längtar till sommaren!!!
2. Jag måste kissa...


Två saker du börjar må illa av
1. Lukten/smaken av jordnötter
2. Coca-cola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0