har försökt få varenda vän att förstå...

... men de säger till mig, öppna dina ögon och gå.
Nu blev det en kväll med många jobbiga minnen och många dumma tårar.
image description
Så otroligt jobbigt när allt gammalt kommer krypandes och knackar på axeln och säger "Men hej, du har väl inte glömt av när du mådde så dåligt på grund av det här...?" Man blir så genomledsen och arg. Trodde jag hade tryckt undan allt nu och kunde vara glad, men vissa kvällar blir inte så glada. Men jag tror man behöver riktiga deppkvällar då och då, så att man kan uppskatta alla de andra glada kvällarna. Lova mig en sak, ta hand om alla ni älskar och bryr er om. Behåll de i era liv, och prata med dem. För en dag, kanske ni inte ens pratar med varandra längre. Och det rent ut sagt suger! Att sakna någon är bland det jobbigaste som finns. Jag hatar det.
Inte på humör alls, kryper ner och hoppas på att kunna sova något.
image description
Denna låten har gått på repeat hela dagen, texten går rakt in i mitt hjärta. Den är så klockren.
Puss♥

Kommentarer
Postat av: t e p

du vet var jag finns om du vill prata.

jag älskar dig!!!

2012-03-07 @ 22:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0