If there's something that you're dreaming of, then may it all come true, because you deserve it all, my very best friend. HAPPY BIRTHDAY!

Idag är ingen vanlig dag, idag är det världens bästaste väns 17-årsdag!
GRATTIS PÅ DIN DAG MITT HJÄRTA!
Hon är inte bara världens bästa, utan även världens vackraste (och underbaraste, och roligaste, och fantastiskaste, och finaste, och knäppaste, och grymmaste och bara helt bäst på att vara min bästa vän).
Jag älskar dig ♥
Och sen får vi inte glömma att det även är hennes Harrys 18årsdag idag med!
Snygg svåger jag har va!?
Happy Birthday Curly! ♥
Så ni kan ju klicka in på Kajsas blogg och säga grattis till henne & Harry!

Kommentarer
Postat av: KajsaBajsa

Åh tacktacktack! (Harry hälsar tack också!)

Du är bäst och du (och de andra tjejerna) gjorde min födelsedag GRYM! :)

pusspuss älskar dig <3

2012-02-02 @ 14:51:46
URL: http://kajsadavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0