something that scares you

Åh herregud, det finns mycket som skrämmer mig på många olika sätt. Men det som ploppar upp först i huvudet är att förlora någon jag bryr mig om, och clowner. Haha, fin blandning va? Men den första där tror jag alla förstår, och alla är nog rädda för det. Att förlora någon som står en nära, någon som man älskar. Jag tror inte det finns något värre. Själv har jag haft tur än sålänge och inte förlorat någon som står mig supernära. Inte på det sättet i alla fall, sen att man förlorar vänner genom att växa ifrån varandra eller genom dålig stil, det är en helt annan femma. Men det är såklart något som skrämmer mig lite det med, att något skulle gå fel och jag förlorar mina fina vänner.
Sen det där med clowner har jag ju skrivit innan.. Jag klarar bara inte av det. Så är det bara. Och det gäller egentligen inte bara clowner, men det är det allra värsta. Jag klarar inte av typ sånna som Lisebergskaninen, sånna som är utklädda i dräkter från topp till tå. Man har ju ingen aning om vad eller vem som finns därinne. Och likadant med masker, som "V för Vendetta" som är Kajsas favoritfilm, jag har sett två sekunder ur filmen och masken. Jag får lite smått panik, usch. Klarar det inte! Och sen dockor ska vi inte ens prata om, fyfan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0