när vi går åt skilda håll, kanske vi kan gå åt skilda håll tillsammans?

Sitter i min ensamhet på sängen med datorn i knät och kollar ikapp fredagens Big Brother-avsnitt och skriver detta... Min helg har varit supermysig, en fredag hemma i sängen med Sims och mys hela kvällen, och försökte bli så frisk som möjligt. På lördagen kom bästis runt halv två-tiden och jag gick och mötte henne vid bussen, sen gick vi hem och gjorde i ordning oss inför kalaset. Sen kom alla gäster runt 4tiden och det blev god mat och spel med storebror och Andreas. Jag och Kajsa tog lite nattamat och sen la vi oss i sängen och spelade lite sims, och sen skulle vi somna till några avsnitt SATC, men det gick sådär. Vi kollade på ett avsnitt, sen stängde vi av och skulle sova. Men att dela ett täcke med den där filuren är inte det lättaste, haha, så det slutade (efter en stund av täck-kamp) att vi gick ut i garaget och hämtade ett täcke till istället!
Vaknade, låg och snackade en stund sen blev det god frukost och bästis fixade sig och sedan fick hos skjuts in till Borås av bror min och sen åkte hon vidare till Göteborg för musikal. Och jag är inte alls avis. Jag fixade på mitt rum och packade alla väskor, sen åkte jag till papsen. Vi bestämde att vi skulle åka och sola en stund innan vi handlade mat, så otroligt skönt! Sen kom vi hem, lagade mat och kollade på tv. Nu har vi precis ätit lite chokladpudding som söndagslyx, haha. Nu är de tinte många minuter kvar till Big Brother börjar så ska stänga ner detta nu.
Hoppas ni har haft en mysig, bra helg. I have!
Världens finaste, och bästa vän♥
Och föresten, jag har fått tillbaka min röst! Typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0