If things go wrong, we can knock it down

Blev en dag hemma idag med, har ingen röst alls och går runt och hostar och snuvar, sååå kul! Ligger just nu i sängen och ska försöka somna innan halv tre inatt... Idag har min lilla storebror fyllt sitt sista tonår, han blev 19 år idag! Så nu ikväll åt vi god mat och hans favrotiglass, daimglass, till efterrätt. På lördag blir det kalas här hemma med båda sidorna av släkten, och har även dragit hit bästis då så jag slipper dras med allihop själv, haha, och så ska hon få träffa några hon inte har träffat än. Supermys! Vet ni föresten att jag har världens bästa och finaste bästis?
Bajsa, jag älskar dig! <3
Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0