"hur vågar du göra kattlådan mot mig?!"

Har haft en dag med världens bästa kusin. Åkte in till stan och kollade bio, Mästerkatten (som var riktigt bra faktiskt!), och myste, och kollade lite i affärer. Råkade få med mig tre linnen (likadana, tre olika färger bara), en myströja, ett nytt nagellack och en supergo duschcreme, som luktar hallon♥ med mig hem. Jag älskar hallon, i doft och smak. Bara så ni vet...
Gick in en sväng på Game för att fördriva tiden och kusinen visade vad han önskar sig när har fyller år. Ganska bra ändå, nu när han börjar bli så stor är det svårt att veta vad man ska köpa till honom, men nu har jag ett humm i alla fall. Till min stora förvåning är det mestadels wii-spel som gäller... Haha!
Nu ligger vi i sängen och har precis ätit popcorn, ska gå och borsta tänderna nu och sen somnar vi till något roligt program! Det är en bra sak med mindre kusiner, man får en bra ursäkt att kolla på Disney Channel, haha!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jaa can't wait! Mjo jävligt ballt faktiskt.. du kände väl på dig att jag nämnde dig i ett av mina glamorösa inlägg, hehe. PUSS, love u :*

2012-02-17 @ 00:09:53
URL: http://www.nattstad.se/erikamild

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0