congratulations to the five best boys in the world!

Skippar att skriva något om hur dålig jag varit på att blogga och låtsas som ingenting...
Ikväll somnar jag riktigt lycklig! Mitt älskade favoritband, finaste One Direction vann ikväll en Brit för Best Single. Hittade en länk där man kunde kolla live på sändningen, bara några minuter innan det var deras tur. Skickade länken till Kajsa, och när de vann skrek jag så bror kom in och undrade vad jag höll på med.. Han filmade mig och tyckte jag var helt.. Jaa, jag vet inte. Men jag blev så otroligt glad så jag började nästan gråta, eller ja, det kanske föll en liten tår. Kanske. Jag är så otrligt glaaaaad!!! De förtjänar alla priser de kan få, de är BÄST.
Så otroligt fina, fantastiska och helt enkelt bäst.
Nu ska jag måla naglarna och lyssna på Ed Sheeran, som vann pris för både "Best british break through act" & "Best british Male Solo Artist". Så underbar musik! love it!
Sen blir det sängen och några avsnitt Full House!
Imorgon är det ingen skola! Passar mig perfekt om jag får säga det..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0