That's our life, there’s no end in sight

Jag har ingen energi kvar i kroppen, är helt slut...
Men jag har i alla fall haft en riktigt, riktigt bra helg! I lördags förmiddag tog jag bussen till Svenljunga och min andra halva, var hemma hos henne ett tag och fixade oss. Senare åkte vi till Jesper i Sexdrega och hade det trevligt och åt lite pizza. Efter ett tag där gick vi vidare till Peson och träffade lite roligt folk där, och efter ännu ett tag så tog vi en promenad till brasan där vi träffade massa folk och hade det trevligt. Träffade bland annat min Annie och fick se hennes tatto på riktigt för första gången, så sjukt fin!
Sen efter någon timma eller två där gick vi tillbaka till Peson där det blev ganska fullt med folk. Hade det riktigt trevligt och fick träffa många nya människor, och de flesta var hur härliga som helst. Sen bestämde vi oss för att ta 3-bussen tillbaka till Svenljunga. Fick med oss lite härligt besök hem (till Kajsa) som ville träffa hennes syster + pojkvän.
Somnade härligt på soffan runt 4-tiden och vaknade klockan 7. Helt sjukt, men jag kunde inte somna om. Hade det dock ganska mysigt på morgonen ändå så det var helt okej att vakna så tidigt ;) Men jag blev lämnad själv vid 10-tiden... Fick fördriva tiden tills halv tolv då de andra i huset vaknade till liv! Och då var jag så snäll och fixade pannkakor till allihop.
Efter att alla hade åkt, och det bara var jag och Kajsa kvar satt vi i hennes säng och pratade igenom gårdagen och lite allt möjligt. Sen tog vi tag i livet och städade huset lite lätt och tog hand om lite saker, sen fräschade vi till oss med en dusch också. Blev inbjudna att kolla fotboll hos Edvin, och vi hade inget bättre för oss så det gjorde vi. Dock vet jag inte hur social jag var under kvällen, för de andra kollade på tre filmer (när fotbollen var slut) och jag tror jag såg början på dem i alla fall, resten av tiden sov jag i soffan... Så trevlig var jag, men sista gången jag vaknade till bestämde vi oss för att gå hem. Sagt och gjort! Kom hem och kröp ner i sängen runt 2 och låg och pratade en stund, sen somnade vi.
Vaknade vid halv 11-tiden av lite skönsång från pappa Ragnhage. Men vi låg kvar i sängen ett tag, sen kom vi upp och åt rester från gårdagen och satt och pratade som vanligt.
Tror min söta bästa vän gillar grädde...
Sen fixade jag mig lite lätt och lämnade bästa vän för denna gången. Tog bussen hem till mormor och morfar och fick god mat och trevligt sällskap. Dock somnade jag på soffan en stund där med... Hehe. Nu sitter jag i sängen och fick precis en sänglampa i huvudet, aj. Ska kolla runt lite här och sen ska jag lägga mig och kolla på någon bra film. Är hur trött som helst... Veckan som kommer ser rätt skön ut ändå, blir lite tid med fina vänner och bara ta det lugnt. Hur härligt som helst!
Jag & bästa kusinen idag.
Hoppas ni haft en bra påsk, för det har verkligen jag haft!
Puss♥

Kommentarer
Postat av: fesaa

hej fino!

exakt vad du menar med att saker förändras fort, vet jag inte. men vi behöver prata om det ;) så ja, jag hör av mig senare när jag pratat med mammi om när vi ska ses okej? :)

2012-04-10 @ 10:15:13
URL: http://feliciafahlstrom.blogg.se/
Postat av: Erika

Du är så söt vännen! Men rätt typiskt att det blev som det blev igår..har alltid sånt jävla oflyt :( PUSS

2012-04-10 @ 10:56:12
URL: http://eerikamild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0