love is love

Har dämpat ner min lilla feta röv i sängen i pyjamasbyxor och fluffigt täcke, med datorn i knät. Tänkte ta och fixa klart talet inför det muntliga nationella provet jag ska ha på onsdag. Temat är relationer, och jag ska prata om HBT-relationer. Något jag verkligen brinner för att prata om, alla har samma rättigheter, vare sig de älskar en man eller kvinna. Love is love
Ska försöka vara duktig och bli klar med allt ikväll så jag slipper stressa med det imorgon, för då är det myskväll med min snäcka som gäller. Pappa och storebror lämnar huset för en natt och jag vill gärna inte sova här själv (dock med tre katter, men ändå...) så jag drar hit en av mina favoriter och lyxar till det med myskväll mitt i skolveckan. Sånt behövs!
Puss

Kommentarer
Postat av: Erika

en fråga bara...hur har man en liten och fet röv,samtidigt? blir den lagom då? Ja, tror allt det är så du menar :-)

Ses imorgon goding, mysigt med sleepover en rutten skolvecka, love :*

2012-04-16 @ 21:33:03
URL: http://eerikamild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0