lonely was the song I sang, 'til the day you came

Mådde så sjukt illa när jag vaknade i morse, efter bara några få timmars sömn, så bestämde att stanna hemma idag. Har spenderat mestadels av dagen i sängen med Tuffsan och massa avsnitt av 90210. Älskar det!
Tuffsan♥

Men jag har väl inte direkt något vettigt att säga just nu... Har hängt med bästis på skype ett tag nu, men det var det. Känner mig så otroligt snygg när jag går runt hemma (går från sängen till soffan) i pappas tröja och trasiga pyamasbyxor. Så snyggt!!! Har lite bästis-abstinens nu faktiskt, vi har inte träffats sen i fredag och det börjar bli ganska jobbigt nu. Tack gode gud för skype dock, men det hjälper inte helt... Men imorgon ska vi träffas, FINALLY! Så, det var väl vad jag hade och skriva ur mig just nu. Ska återgå till tvn nu och några avsnitt "Khloe & Lamar" & "Keeping up with the Kardashians". Loooooove♥
Bästaste bästisen som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0