let me tell you something

Lovar du att vara ärlig?

Ska väl försöka...

 

Du heter?

Frida Sofie Hedberg

 

Smeknamn?

Fridis, Friday, FiaLotta

Låt som när du är ledsen sörjer till?

En hel del, har min lilla depp-lista på spotify, haha

 

Beroende av?

Mina vänner, min mobil och musik

 

Vad får du oftast komplimanger för?

Mina ögon


En gammal bild på mitt öga, dock har jag inte alls samma färg längre. Dom har blivit... Blåbgrön-gråa, skittrist!

 

Vad säger du för att imponera på någon?

Behöver inte säga något, det räcker att någon träffar mig så blir dom imponerade

 

Hur imponerar man på dig?

Genom att vara sig själv (oftast i alla fall)

 

Brukar du skratta för dig själv?

HAHA, ja. Jag är så rolig jämt, och ibland sitter jag för mig själv och är rolig...

 

Vad står det i ditt senaste inkomna sms?

”♥♥”

 

Var bor du?

Hemma. (Olsfors & Bollebygd)

 

Trivs du där?

Som fisken i vattnet

 

Äger du några converse?

Ja

 

Vad har du för mobiloperatör?

Halebop

 

Är du allergisk mot något?

Jag är laktosintollerant (hör Björn Gustavssons röst varje gång jag säger det)

 

Hur svarar du i mobilen?

Aa, hallå? (lite olika beroende vem det är, men oftast så)

 

Vem ringde du senast?

Mrs Saucedo (Julia har döpt sig själv...)

 

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?

Bra fråga... Det kommer jag inte ihåg!

 

Sov du ensam?

Inatt? Tyvärr ja...

 

När blev du fotad senast?

Igår

 

Var hos mig vän Sofia och blev av med mitt svarta hår och välkomnade ljusare bruna tider!

 

Hur känner du dig nu?

Trött som få, men glad

 

Vanligaste färgen på dina kläder?

Typ... alla möjliga. Men svart vinner nog tyvärr

 

Hade du en bra kväll igår?

Den var väl helt okej, ensam och somnade i soffan halv åtta. Kunde haft det bättre...

 

Favoritband?

One Direction & The Script



 

 

Favoritdryck på morgonen?

Hallon- eller äpplejuice

 

När brukar du gå och lägga dig?

Försöker komma i säng (hej tant-frida) vid tio, går väl sådär

 

Är du blyg?

Haha, inte direkt...

 

Sysslar du med någon idrott?

I’m the dancing queen... Haha, kanske inte direkt, men jag dansar.

 

Kassa bilder, men men. Från min senaste dansuppvisning, jag är figuren i orange klänning!

 

Vill du hellre ha mail än brev?

Mail går snabbare, men brev är mycket gulligare

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Ja. Beror dock lite på, kan vara kärlek för en kväll eller kärlek för en livstid

 

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag?

Seriöst? Kissa.

 

Är du nöjd med ditt liv?

Jag klagar väl inte direkt, har världens bästa vänner och familj. Kan inte bli mycket bättre

 

Är du bortskämd?

Nej, tycker jag inte

 

Vad gör du imorgon?

Åker till Göteborg med klassen och går på kalas för kusinen som fyller 7



Världens bästa kusin, som börjar skolan till hösten och jag känner mig som en gammal tant...

 

Vad är det värsta du vet?

Clowner och ”vänner” som sviker

 

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?

Selena Gomez, Demi Lovato & Molly Sandén

 

Vad längtar du till?

Sommarlov!

 

En speciell dag du minns?

Påskafton i år

 

Hur gammal är du?

I am sixteen, going on seventeen...

Tycker du om någon just nu?

Inte på Det sätter just nu

 

Du samlar på?

Minnen

 

Gröna eller röda äpplen?

Lite mittemellan, Pink Lady, världens godaste äpplen

 

Vem ringer du när du är arg/ledsen?

Ingen. Håller mig för mig själv oftast, men om jag skulle få för mig att ringa någon så skulle det troligtvis bli Kajsa eller Erika. Mina små solstrålar

 

Gillar du golf?

Nej

 

Vilken tid gick du upp idag?

06:32, alldeles för sent...

 

Har du sovit i din egna säng inatt?

Ja

 

Snyggaste kändisen?

Herregud, var redo på en lång lista; Zayn Malik, Mattias Andreasson, Danny Saucedo, Zac Efron, Roman Lob, Ryan Gosling, Channing Tatum, Alex Pettyfer, Jude Law och många, många mer.




Grrrrr

Har du strumpor på dig nu?

Ja

 

Är det okej att gråta?

Ja

 

När grät du senast?

Igår kväll

 

Varför?

Herregud, om jag ändå visste. Blev väldigt lättad, samtidigt som jag har skuldkänslor och massa annan skit. Ååååh!!!

 

Vad skulle du göra om du vann en miljon?

Resa, shoppa & spara

 

Bär du glasögon eller linser?

Har läsglasögon (tant-frida igen ja)

 

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?

Nej

 

När går du upp ur sängen en helgmorgon?

Sjukt olika, allt mellan klockan nio och ett typ

 

Har du någon piercing?

Nej, hål i öronen men det räknas knappt

 

Vill du gifta dig?

Ja, jag är en riktigt girly-girl som har planerat mitt drömbröllop sedan barnsben. Kan sitta på tumblr och kolla bröllopsbilder i evigheter!




 

Vill du ha barn?

Ja

 

Solar du ofta?

Nej, behöver göra det dock...

 

Är du bra på att laga mat?

Ja det är jag. Inte för att skryta eller så, men mina pannkakor. Woho!

 

Är du flygrädd?

Nej

 

Hur vig är du?

Inte mycket, kan få foten över huvudet. And that’s it!

 

Är du musikalisk?

Nja, jag är väl inte helt tondöv (men jag kan inte sjunga) men skulle inte kalla mig själv musikalisk

 

Vad dricker du helst när du är törstig?

Vatten, älskade vatten

 

Vilken är din favoritglass?

Ben & Jerrys cookie dough eller mjukglass

 

Tycker du om sushi?

Jag vet inte, gillade det inte för några år sedan, men tror jag skulle gilla det nu. Måste äta det snart!

 

Vad äter du helst när du kollar på film?

Popcorn in my heart

 

Bor dina föräldrar tillsammans?

Nej, det har de inte gjort på snart 14 år



En gammal, gammal bild på mina fina föräldrar ♥

Är du morgon- eller kvällsmänniska?

Kväll! Eller snarare natt...

 

Biter du på naglarna?

Usch nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0