I'd trade my soul for a wish, Pennies and dimes for a kiss...

...I wasn't looking for this, But now you're in my way.
God morgon, eller god dag! Just nu sitter jag i sängen och försöker få lite ordning på alla NewBody-beställningarna som jag har sålt och ska lämna in, det går sådär. Det blir olika många paket varje gång jag räknar... I alla fall, min dag änsålänge har varit riktigt, riktigt seg. Kom upp runt halv tolv och åt en halv tallrik med lax, hur gott!? Och sen dess har jag mestadels chit-chattat med min fina Erika om allt mellan himmel och jord (fast egentligen inte, vi har pratat om i stort sett samma saker sen i söndags morse, men ändå...). Hon är guld värd den flickan, står ut med mitt tjat om samma saker i en evighet. Puss på dig, du är bäst!♥
Har världens bästa, finaste hund snarkandes brevid mig i sängen med. Hon börjar bli gammal nu lille plutten, men hon har många år kvar här med mig ändå! Så än ska jag inte oroa mig, klart min Skrålliboll ska vara kvar här ett braaa tag till, annars klarar jag mig inte ♥
Världens bästa
Hunden ska ut, mitt rum ska städas, sängkläderna ska bytas och jag ska packa och åka till pappa. Phu vilken rolig dag. Eller inte... Men jag ska fixa detta nu, och imorgon blir det myskväll med min saknade bästaste Felicia. Kommer bli super!
Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha bilden stämmer in rätt bra ändå ;-) Gillar att prata om allt galet som pågår just nu, hehe.. Pusselipuss! :*

2012-04-10 @ 18:03:54
URL: http://eerikamild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0