I woke up and grew strong, And I can still go on

Uppdateringen är bäst, I know.
Sitter just nu i bästis säng och hon kom precis ut från duschen. Igår hade jag en riktigt mysig dag som började med frukost med min fina Felicia, tog sen bussen in till Borås och mötte upp min snäcka för lite shopping och myslunch. Satt på Viskan ett bra tag och pratade om allt och inget, riktigt behövdligt. Så mycket kärlek till dig, du är bäst♥
image description
Så vacker!
Efter att Erika lämnat mig för att åka hem så mötte jag upp Kajsa & Pontus. Det blev en sväng åter till Viskan och ännu mer prat, underbart! Men efter ett tag begav vi oss mot bussen och hem till Kajsa. Var hemma hos henne ett tag, åt god mat och sedan begav vi oss till Sexdrega och Philip för lite filmkväll. Vägen hem från bussen var väldigt... Normal? Jaja, kul hade vi i alla fall, med lite sång, Keso (nej, vi åt inte keso påväg hem, det blev bara lite fel när jag pratade) och någon la sig mitt på vägen. Vet dock inte vem... Host!
image description
Två glada flickor påväg hem mitt i natten!
Nu ska vi fixa oss, äta mat och lite sånt. Ikväll beger vi oss till Gånghester och Pontus.
Puss

Kommentarer
Postat av: Erika

du är alltid lika vacker hörru, bästa :*



meeen...den bilden ovan på mig... inte så läcker...

2012-04-14 @ 01:15:59
URL: http://eerikamild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0