do it now, regret it later

... That's how it usually goes.
Har haft bäst dagar med min bästa. Som vanligt. Det är så underbart att ha någon/några som alltid får en att må bra, även när man är nere på botten. Gårkvällen hos Pontus började med film och slutade inne i stan utanför Harrys. Inte direkt vad vi hade räknat med, men trevligt hade vi. En nattbuss hem och thaimat mitt i natten fick avsluta dagen. Vaknade i en riktigt skön säng och har haft en otroligt seg dag, med många känslor dock. Glad, besviken, ledsen, lycklig och arg. Så underbart, eller hur? Jaja, jag har tagit mina chanser, och sen hur resultatet blir ibland är olika. Denna gången blev det kanske inte direkt vad man hade hoppats på, men, I'll get by with a little help from my friends. ♥
Jag älskar hur du kan få mig att skratta,
när jag inte ens vill le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0