an evening walk with my ♥

Lång dag i skolan med två prov avslutades med en fika och en liten runda på stan med faster. Supermys! När jag kom hem åt jag mammas goda kasler- och ananasgrejs och kollade Big Bang Theory. Men blev uttråkad efter ett avsnitt, så jag bytte om och tog med mig hjärtat på en riktigt härlig kvällspromenad. 45 minuter ute i rask takt och joggning sista biten hem. Jag är så sjukt stolt över mig själv. Haha, låter töntigt över en promenad, men för mig är detta stort, sjukt...
Nu har jag krypt ner brevid bästaste Skrållan, smsar med Jespis och satte precis på ett avsnitt av 90210, love.♥
Imorgon väntar ännu en lång dag i skolan, men det lär bli ganska kul!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0