felicia is in the house :)

hallihallååå felicia här :D
jag har fått den fina äran att gästblogga här hos fin-frida.
sååå,  vad jag ska skriva om?
.
först en liten kortis presentation om mig.
jag heter felicia & bor i det fina samhället olsfors, har bott här i hela livet & känt frida nästan hela mitt liv.
jag är snart 15 år, alltså ett år yngre än frida.
jag är en glad tjej som älskar fotboll, handboll, fota, vara kreaktiv och fota! ;)
nu har ni lite koll på vem jag är.
& såhär ser jag ut;
jeppsi, this is me... :)
.
jag har känt frida i nästan hela mitt liv, våra storebröder är lika gamla. :)
våra mammor är bra kompisar så det är väl egentligen så vi började umgås en gång i tiden...
vi har vart lite överallt tsm & jag hoppas vi ska till mer ställen alltså <3
vårt häftigaste minne tsm måste vara när vi var i bulgarien 2006 med våra syskon och våra mammor.
det var grymt <3
men våra bästa stunder är nog varje gång när vi träffas och sover över & grejer <3
en kväll som denna. :)
.
en typ halvgammal bild på oss <3
visst är vi söta ? ;)
det bästa med frida är att hon är så rolig, haha.
jag kan alltid vara mig själv med henne & jag tror att hon känner det samma! :p
jag är säker på att jag och frida kommer vara kompisar i hela livet.
vi kommer nog alltid ha kontakt, vart vi en befinner oss på jorden ;) <3
hihihohoh
.
så söt är hon , min mamma muuu :)
HAHAH, jag dör. så söt ;) <3
.
haha, det goa med denna bilden är att det är typ så jag känner när jag tänker mig frida. haha! störd <3
.
just nu sitter hon & har försökt spela sims i typ 2 timmar, fruktansvärt söt.
dock funkar det inte och hon är lite ledsen för detta ;) <3
heheheh
.
glöm inte kika in på min blogg, grymt bra. (eller nått!?)
klicka här.
eller här.
eller HÄR om ni så vill.
här är alltså länken till min blogg...
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0