GOTTA BE YOU ♥

Jag är helt kär i killarna i One Direction.
Dom är så snygga, och så otroligt bra! Jag föll för dom i deras första singel som blev en stor hit, what makes you beautiful. (<-- klicka så kommer ni till låten på spotify om ni har missat den) Man blir så glad och samtidigt så rörd, texterna är så fina! Dom är helt enkelt underbara, min favorit är Zayn Malik♥ Han är den svarthåriga snyggingen! Sen är ju inte Louis så ful heller, han har vit tröja på sig på stillbilden (längst till höger). Håller ni med mig?
Blev ganska överlycklig när jag såg deras nya video som kom ut idag, Gotta be you.
Älskar den, den går just nu på repeat på youtube hela tiden, för den har inte kommit ut på spotify än... Grrr.
Här har ni den, lyssna (och TITTA) och njut:
Louis, Zayn, Liam(bakom), Niall & Harry
Min favorti, Zayn Malik ♥
Och ett STORT PLUS är att dom är från England, mitt ♥land.
Så det gör ju att jag blir ännu mer kär....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0