Make this dream the best I've ever known

Lovade att jag skulle visa upp allt jag fått i julklapp, och jag tänkte göra det inlägget nu. Men datorn vill inte sammarbeta med mig just nu, det går inte att ladda upp de bilderna... Gör det inlägget imorgon istället!
Har äntligen fått kanaler på tvn i mitt rum, har dock ingen fjärrkontroll så jag måste gå upp varje gång jag ska byta kanal, så jag har burrat ner mig i sängen och ska somna till några avsnitt av Scrubs, How I met your mother, My name is Earl och allt annat som går på 6an.
Så tills imorgon får ni dessa bilder, som jag har skrattat åt så jag nästan börja gråta.
HAHAHAHA,
puss & godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: julia

HAHAHAH, så sämst!!

pussssss <33

2011-12-27 @ 00:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0