It feels like we've been living in fast-foward, Another moment passing by

Herregud, imorgon är det julafton. Eller ja, om 2 timmar. Helt sjukt hur fort detta året har gått.
Och mycket har hänt!
Jag har varit utomlands med min underbara släkt, spenderat en vecka på Hönö med underbart folk, varit i Stockholm och gått på Grönan, haft underbara sommarkvällar med mina fina vänner. Många nya vänner har kommit in i mitt liv, och jag kunde inte varit gladare. Tyvär är vissa inte riktigt kvar på det sätt som man räknat och hoppats med. Menmen, man växer åt varsitt håll ibland. Och då blir det som det blir, och det är väl förhoppningsvis för det bästa. Men en sak som är säkert är att jag mår bra just nu, och det är det viktigaste.
Jag har underbara vänner och en fantastisk familj.
Ni är så bäst, jag älskar er ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

älskar dig så det gör ont, puss!

2011-12-24 @ 07:06:08
URL: http://erikamild.devote.se
Postat av: Valli

Älskar dig mitt hjärta <3

2011-12-28 @ 00:47:09
URL: http://nattstad.se/valentinahussein

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0