I put up a good fight, But your words cut like knives And I'm tired

Har nyss kommit hem från ett dop till lilla Ella i Bollebygd (mitt 2a Ella-dop i år). Jättemysigt!

Innan vi åkte till dopet så hann jag pynta granen!

 

Våran gran för i år!

(Ser dock likadan ut som den gjort i tre år nu...)

Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät, lyssnar på 1D och mår allmänt bra tänker för mycket på saker jag borde släppt för länge sedan. Så denna eftermiddagen och kvällen kommer inte bli rolig. Känner på mig redan nu att det kommer bli en depp-kväll. Fan va kul! Åh, ibland blir man arg på sig själv för man aldrig bara kan släppa taget och gå vidare. Sen att man är så svag att man råkar slinta iväg ett sms som aldrig borde skickats är ju också något. Blir arg och besviken på mig själv, men mest på dig faktiskt... Du vet vem du är. Och du vet att jag saknar dig.


Kommentarer
Postat av: felicia

Fint!

2011-12-04 @ 17:27:56
URL: http://www.nattstad.se/felicia.hellström

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0