hos fröken ragnhage

Goder afton därute! Just nu sitter jag i Kajsas soffa med nyfärgat hår, en burk med negerbollar (jag är inte det minsta rasist, men det heter negerbollar lika mycket som det heter vitlök) och Askungen på datorn. Och Jesper & Edvin.
Det där skrev jag igårkväll/natt. Kom dock av mig mitt i och sen
glömde jag av att jag aldrig gjorde klart det, så blev det med det!
Men som ni ser så spenderade jag min kväll och natt hos min Kajsa.
Vi färgade håret (blev dock inte helt hundra så pappa ska hjälpa mig
fylla i det värsta imorgon) lyssnade på massa musik (1D såklart) och
hade det sådär bra som man har det med sina bästa vänner. ♥
Har nog aldrig varit snyggare i mitt liv! Håret blev ganska svart, men
inte helt, så ska försöka fixa det så det blir någolundra imorgon!
Lovade även min söta Annie att jag skulle länka hennes
Blocketannons (klicka HÄR för att komma till den) där hon säljer
några fina klänningar som hon har tröttnat på...
Nu ska jag kleta på mig en anniktsmask och kolla några
avsnitt av Full House innan jag somnar, så godnatt på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0