31 december 2011

Sista dagen på 2011. Helt sjukt! Detta året har gått riktigt fort, men så säger man ju varje år så...
Mitt 2011 kunde varit bättre, men det kunde även varit sämre. Vänner har kommit och gått, och de som har kommit kunde jag inte vara gladare för. De som har gått har gått, men ibland hittar man tillbaka efter ett tag, så vi får se hur det går med den biten.
Min familj har varit sådär bäst som den alltid varit.
Hos mamma har det varit som vanligt, och vi har varit i Bulgarien och haft det underbart.
Hos pappa är huset nu 2 personer tommare, men fortfarande lika kärleksfullt. För har man världens bästa pappa är det svårt att inte ha det bra. Jag är så stolt över att vara en del av just denna släkten och familjen, och jag älskar er alla så det går knappt att förstå! ♥
Har inte så mycket mer att säga egentligen, jag håller bara tummarna att 2012 spöar skiten ur 2011, för det behöver jag! Så 2012, come on and bring it!
Min nyårsafton firar jag med några vänner hemma hos Albin.
Kommer nog bli kalas tror jag! Nu ska jag packa det sista som ska med, sen kommer mamma och kör mig till Linda där vi ska brja göra oss iordning.
Hoppas ni alla får en superbra nyårsafton, var rädda om er och ta hand om varandra!♥

Kommentarer
Postat av: Tova

Vadå två personer mindre??

2012-01-05 @ 18:42:41
URL: http://elintovaplogell.blogg.se/
Postat av: frida sofie hedberg

pappa och heléne har skilt sig, så heléne och alexander har flyttat ut.

<3

2012-01-05 @ 20:18:45
URL: http://fridasofiehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0