you think you're cooler than me

Åååååh! Jag orkar inte bli sjukt nu! Vaknade upp dunderförkyld brevid världens finaste. 
Sega som vi var låg vi kvar i sängen ett bra tag, sen drog vi oss upp och gjorde plättar till frukost. Lovely! 
 
Nu är jag ensam igen, han tog bussen tillbaka till Göteborg för ett tag sedan. Lika jobbigt att säga hejdå varje gång... Men vi får se vad som händer ikväll, antligen så kommer han tillbaka hit eller så åker jag ner dit. Eller så stannar jag hemma hos mig och han hemma hos sig. Who knows... Only time will tell!
 
Mamma kom hem från Ullared för en stund sedan och hon hade köpt med sig lite smått och gott till mig. Jag klagar då inte! Har precis målat naglarna med ett av de nya nagellacken jag fick, supergulligt.
 
 
 
Nu befinner jag mig i sängen i min älskade OnePiece, tänkte lägga mig och kolla på en film, mer än så orkar jag inte just nu... Så jävla kul att vara förkyld, verkligen askul!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0