we are the people, we rule the world

Heeeeeeej.
 
Tänkte sätta mig och skriva ett långt detaljerat inlägg om vad jag gjort idag, men insåg att jag inte orkar det och att ni inte kommer orka läsa det heller. Så vi kör en snabbvariant istället:
 
- Skola mellan 08:00-14:50
- Till Sofia & kilppa håret
- Buss till Göteborg & hem till min älskling
- Till biografen för att hämta ut biljetterna inför morgondagen
- Träffa M's syster 
- Pussa M hejdå & ta bussen till Bollebygd
- Framme i Bollebygd, in på hemköp & köpa lite kvällsmat
- Hemma, äta mat, kolla på tv, förbereda inför morgonagen
 
Och nu ligger jag i sängen, med kläder och smink kvar. Ska dra mig in till badrummet och göra mig redo för sängen nu tänkte jag, är så trött så ögonen snart går i kors. Imorgon kommer mina flickor hit, ska ta en snabblunch hemma hos mig och sen drar vi oss mot underbara Göteborg för lite mys och bio. En lördag med mina favvisar, det kan ju inte bli annat än perfekt! Eller hur? Hoppas ni haft en bra fredagskväll vänner, puss! 
 

Efter besöket hos min älskade vän & frisör, lite kortare & fräschare!
Hon piffade till det med lite fina lockar med, en fredag som denna ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0