we don't want to go outside tonight

Goddag! Säger inte ens något om min uppdatering, jag tänker hela tiden att jag ska sätta mig och blogga lite snabbt varje dag, men jag kommer aldrig så långt... Men som jag sagt innan, jag tror ni överlever ändå!
 
Min helg var en av de bästa någonsin, jag och Erika tog flyget upp till Stockholm (med min mamma, hennes sambo och några vänner till dem) och kollade på Dirty Dancing-musikalen. Det var så otroligt bra så jag ville bara gråta under hela föreställningen (vilket jag nästan gjorde)... Vi hann även med några timmar på stan, vilket resulterade i en ny vinterjacka, två linnen, lite smink och annat smått och gott.
 
Tackar min fina snäcka för en oförglömlig helg! Du är så galet bra, bästa vän ♥
 
 
Nu har jag dämpat ner röven på min säng med datorn i knät, men ska snart hoppa upp härifrån och rensa min garderob lite snabbt. Senare i eftermiddag beger jag mig ner mot Göteborg för bullbak och mys med M. Det är ju kanelbullens dag imorgon, så vi tänkte baka ett gäng ikväll så vi är redor imorgon, låter bra va? 
Avslutar med en bild på min lilla lurvtuss. Finast i världen, min Skrållis ♥
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack själv finaste du!! GRYMT <3

2012-10-03 @ 16:44:51
URL: http://www.eerikamild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0