i just don't want to miss you tonight.

Gäääääsp. Jag är så galet trött så ögonen i stort sett går i kors... Om några minuter ska jag krypa ner under täcket och börja läsa "Last chance saloon" av Marian Keyes, jag har bara läst hennes böcker på svenska förut och då älskade jag dem! Nu har vi i uppgift i engelskan att läsa en bok, så då valde jag en av henne för att vara på den säkra sidan... Dock är den nästan 600 sidor, så jag får kämpa på! 
 
Imorgon är en kortis-dag i skolan med två lektioner, engelska och entrepernörskap. På engelskan ska vi gå igenom vad vi ska göra med bäckerna, tror vi skulle blogga om det på något sätt... Hmm.. Och sen på entreprenörskapet ska vi förbereda inför onsdagen då vi ska hålla i en konferens för 55 personer. Jag och Annie ska vara tekniker.. Haha! Wish us luck ;)
 
Efter skolan tar jag bussen ner till älskade Göteborg och älskade Marcus. Dock lär jag vara nere några timmar innan han slutar jobbet, så jag får slå mig ner på något mysigt fik eller något och fortsätta läsa min bok.. Lite lagom mobbad sådär, haha. Men det ska nog gå vägen (hej tant-Frida). 
 
Det är det som är nackdelen med att han ska bo i Göteborg och jag i lilla Olsfors & Bollebygd. Förra veckan åkte jag ner varje dag efter skolan och sov hos honom, men det funkar inte att göra det varje dag. Det kostar pengar de dagarna jag inte kan åka med min lärare, och jag måste gå upp så galet mycket tidigare. Ikväll sover jag själv, hemma hos mig, utan honom. Och det är bland det värsta jag vet, att sova ensam. Det finns inte mycket i världen som slår känslan att somna i famnen hos den man älskar av hela sitt hjärta. Åh gud vad jag saknar honom nu... Hela tiden! Jag hade kunnat sätta mig på en buss ner till Göteborg nu bara för att få sova med honom... Jag vet inte hur många timmar jag har spenderat på bussar och tåg dessa senaste månaderna, och det kan bli jävligt tröttsamt och jobbigt till slut. Men det är värt det, bara för att få vara med världens finaste ett litet tag, några timmar eller en natt, spelar ingen roll. Varje minut med min älskling är underbar.
Det finns inget bättre. ♥
 
 
Åh, jag är så galet kär! I världens finaste pojkvän & jag är så lycklig. ♥

Kommentarer
Postat av: mika<3

Är så glad för din skull sötis! Saknar dig en del ;) puss<3

2012-10-15 @ 20:40:30
URL: http://mikaelagunnarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0