you're my shadow, everywhere i go

Ganska direkt efter jag skrev det förra inlägget tog jag fram glasspaketet ur frysen och tänkte frossa lite, men efter två skedar mådde jag illa och fick sån ångest... Så jag ställde tillbaka glasspaketet, gick och bytte om och begav mig ut på en rejäl powerwalk! Ringde upp mamma och pratade med henne en bit, lyssnade på musik, ringde och pratade med pappa en bit och sedan blev det upptempo-låtar på maxvolym. Så sjukt härligt! Sprang sista biten hem och körde intervaller på uppfarten. Herregud, jag är chockad över mig själv... Men nu ska detta bli en vana, så att jag kanske kan bli nöjd någon gång i framtiden?

Jag har precis pratat med mamma i telefon (igen) och smsat med mina skåneflickor och håller på att boka en resa ner till dem för att fira älskade Linda som blir 18. Och för att träffa och umgås som en tok med dem såklart, saknar er något ooootroligt!
Två väldigt fina bilder från när dem var hos mig sist, åh vad ni är bäst! ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

haha så fina bilder :)

saknar dig massor fridayyy <3

2012-05-11 @ 20:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0