there are people so poor, that the only thing they have is money

Känner att uppdateringen här är rrriktigt bra. Tack, jag vet.
Denna veckan, än så länge har varit ganska bra. Tre lite halvsega dagar i skolan, varav en innebar en avskedsfika på Viskan med bästis. Hon åkte till Italien igår morse och är hemma på måndag kväll, vilket innebär att vi inte träffas på en vecka. Jag håller redan på att bli galen, och det är fem dagar kvar... Vi får väl se hur jag klarar detta.
Igår hade jag en så sjukt bra kväll, men mina finaste. Jag mötte först upp Anjo i stan och bytte några ord, sen tog jag bussen hem och hon kom efter någon timma. Det blev ganska mycket catch-up och prat, och massa kramar. Supermys, älskar dig soulmate♥. Sen begav vi oss tillbaka in till Borås, hon tog bussen till sin pojke och jag tog tåget mot Ljung.
Möttes upp av Julia & Erika och vi gick och handlade massa gott till kvällen, fick skjuts hem till Julia och där hade vi det riktigt bra. Massa, massa prat, hög musik och skratt tills tårarna nästan rann. Så underbart! Älskar mina tjejer något så otroligt, är så glad att jag har er. Och jag är så glad att ni står ut med mig, när jag går från supersur till superglad & fjantig på två sekunder, haha.
En av de charmigaste bilderna någonsin! (som jag snodde från E ♥)
Mina godingar väckte mig på ett så underbart sätt idag måste jag säga... Lite vispgrädde i ansiktet är väl inte något man dött av direkt? Det finns en liten film på väckningen på facebook för den som är nyfiken, sen ska även Erika lägga upp den på sin blogg, haha.
Vi hade en mysig frukost med nygräddade pannkakor, skratt och ännu mer snack. Precis som det ska vara! Vi kollade skräckfilm igårkväll och samma sak idag, vi la oss i soffan och kollade på en ganska kass skräckis innan det var dags för mig att åka hemåt. Julias pappa kom och hämtade oss, och Julia körde till stationen, riktigt duktig är hon faktiskt! Jag var även så duktig som kollade upp tågtiderna lite fel, mitt tåg var framme i Borås 15:37, och min buss gick hem 16:43, så jag tänkte att det bara var fem minuters väntetid. Sen när jag kom fram i Borås insåg jag att det faktiskt var lite över en timma... Ja, så duktig är jag ibland! Men jag fick så trevligt sällskap en stund, så jag klarade mig gott och väl, hihi :) Valentina ringde mig och jag fick så sätt sällskap hela vägen hem, puss på dig goding♥

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla några avsnitt Vänner.
Imorgon ska jag möta upp Vallis för en sväng inne i stan och
kolla runt på vårmarknaden, mys.

Jag älskar att vara såhär lycklig. Underbart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0