If you only think of things that you haven't got...

...You could have it all and still never have enough.
Hej, hej, hemskt mycket hej. Jag har egentligen inget roligt alls att säga... Denna veckan har flutit på som vanligt, vakna, åka till skolan, åka hem, sova, vakna, åka till skolan... Osv, osv... Så ja, that's my funny life! Som tur är har jag mina små sunshines som lyser upp mina dagar, hihi! :)
Var en snabbis inne på Gina efter skolan med Saris idag, råkade få med mig en långklänning och en topp hem. Wopsi! Nu halvligger jag i soffan, men ska pallra mig in till sängen, bädda ner mig och kolla på massa 90210-avsnitt. Känner att jag måste beta av en jädra massa avsnitt om jag ska hinna komma ikapp Julia... Känner att jag är så sjukt trött idag, så jag lär somna efter bara ett avsnitt eller två säkert... Tror dock jag behöver sova ett tag, är sämst på att somna på kvällarna!
Och sen är jag inne i något sorts lyckorus just nu eller något, är glad i stort sett hela tiden. Ganska underbart ändå! Tror dock jag vet vad (vem) det beror på, men vi får se. Only time will tell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0