Ever fallen in love with someone You shouldn't've fallen in love with?

Har krupit upp i soffan med melon & isté. Supermys! Är själv hemma då pappsen är borta på jobb och komer tillbaka imorgon eller på onsdag. Har ju storebror här med, men vi håller oss på varsin våning, så det är i stort sett som att vara helt själv hemma.
3 från dagens Istagram.
(@ fridasofiehedberg)
Har väl inte direkt något intressant att skriva idag, en vanlig dag i skolan som började med en liten försovning... Och på bussen hem råkade jag somna de sista minuterna och vaknade en liten bit efter min hållplats, så det var bara att åka med till Bollebygd och tillbaka. Jag är så sjukt lyckad ibland, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0