you got it girl, there you go!

Här kommer ÄNNU en lista, KUL VA!? Ja, jag vet. Denna tog jag från bästis, hihi!
Jag och mina bästa tjejer♥
1. Full name?
Frida Sofie Hedberg
2. Current crush?
Zayn Malik, Mattias Andréasson & Zac Efron. Hehe... Listan kan dock göras mååånga namn längre, men dessa är mina sötrsta crush at the moment!
3. Addiction?
One Direction, mina vänner, Sims och musik!
4. How tall am I?
Vet inte exakt, men runt 1.65-66 tror jag..
5. Relationship status?
Free as a bird! Men jag trivs ändå väldigt bra såhär, tills han, den dära, som är perfekt för mig kommer hit.
6. Girls I trust?
Kajsa, Annie, Erika, Julia, Anja, Felicia. Finns självklart många mer, men dessa flickor är de som står mig närmast och som jag delar det mesta med. Och som jag litar på till 110%...
7. Boys I trust?
Finns tyvärr inte så många, var nära på att skriva ett namn här men sedan kom jag på att, ha!, honom kunde jag ju inte alls lita på längre... Så som en tjej som nästan bara har nära tjejkompisar svarar jag pappa
9. Current mood?
Trött som få, men glad.
10. Favorite color?
Orange, lila & blå
11. Confession:
Jag är inte så superdupermegarädd för spindlar längre, har tuffat till mig nu!
12. Who I miss?
Heléne och Alexander. Och även här tänkte jag skriva namnet, haha, måste "avvänja mig"...
13. Who I last hugged?
Mamma♥
14. Someone who is always there for me:
Flickorna jag nämnde där uppe, och min underbara familj.
15. Who understands me?
Samma här, flickorna däruppe.
16. Last text?
Ja :F (tror dock personen i fråga skrev lite fel...)
17. What pissed me off lately?
Att vakna upp till snön...
18. Who makes me laugh the most?
Kajsa och Annie... Och Julia & Erika... Skoldagar utan dessa tjejerna, skulle aldrig gå!
19. Who I do the craziest stuff with?
Utan tvekan Kajsa. Men genom alla år är det nog Felicia, Anja och Linda!
20. Who makes me smile?
Mina vänner och familj♥
21. What am I listening to?
Big Time Rush - Cover Girl
22. Turn ons?
Muskler, stubb, god parfym och långa boys...
23. Turn offs?
Rökning, snus och sånt äckligt..
24. Bestfriends?
Flickorna ovan fortfarande...
26. Second confess?
Jag är riktigt stolt över mig själv efter dagens utvecklingssamtal, gick mycket bättre för mig än vad jag trodde!
27. Whate I hate?
Dryga personer. Idioter alltså... Och clowner.
28. Who's annoying?
Många...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0