Friends share secrets. That’s what keeps them close

Åååh, är inne i något lyckorus eller något just nu! Älskar det! Är hemma själv just nu, men går runt och ler som en tönt. Haha! Sitter i köket/vardagsrummet och har precis ätit och kollar på tv just nu, i min nya favortitröja:
Wonder why I love it? ;)
Anledningen för att jag är så glad är att jag har så sjukt bra planer de närmsta veckorna. Denna veckan går jag bara korta dagar, och jag är ledig på måndag och tisdag. Hur skönt!? Och nästa helg blir det Stockholm med pappa, bror och bästis! Och idag har pappa bokat hotellrum till mig, Erika och Julia. En natt på hotell i Göteborg, bara för att mysa till det lite extra sådär, ska bli så otroligt kul! Har haft en mysig eftermiddag med bästis i stan med, kollade i lite affärer, hon köpte en supersnygg skjorta och vi blev båda förälskade i ett par skor... Jobbigt när sånt händer, när man inte har pengar till det och när man verkligen inte behöver mer "sånna" skor. I alla fall så hade vi det mysigt, tog en kaffe på Viskan (eller ja, Kajsa tog en kaffe, jag, älskade varma choklad!). Nu ska jag städa undar efter mig i köket och sen blir det lite plugg, och Sims, hihi. Hoppas ni har en riktigt bra måndag!
Har jag inte världens vackraste bästa vän? Jo, jag vet...
I love you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0