So we take what comes And we keep on going, Leaning on each others shoulder

...Then we turn around, and see we've come so far somehow.
Efter en lång, men riktigt mysig och rolig skoldag är jag helt slut... Kom hem vid 6-tiden, till ett hem fullt med tända ljus och mys. Mamma hade "dukat upp" fotbad till oss med god dricka och mysig musik. Så där satt vi ett tag och tog hand om våra fötter och pratade. Sen skulle vi göra lax, men vi ändrade oss och åkte och hämtade en pizza.. Dock var jag inte så hungrig efter all den goda maten vi lagade i skolan, men, nu har jag en riktigt nyttig frukost imorgon. Eller inte... Anyway, min kväll har bestått av det, lite Sims, massa intervjuer och videos på 1D och nu chitchattar jag lite med min fina Erika. Ögonen börjar bli redigt trötta så jag funderar på att krypa ner och kolla på BB-avsnitten som jag missat i veckan... Får nog bli så! Puss på er, hoppas ni har en bra fredagskväll♥

Kommentarer
Postat av: Erika

Att chitchatta med mig när jag är trött en fredagskväll kan inte gå fel liksom........ puss!

2012-03-09 @ 22:40:24
URL: http://www.nattstad.se/erikamild

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0