I'm gonna Dance hard, laugh more, turn the music up now Party like a rockstar!

Här kommer ännu en sån där lång lista med lite halvtråkiga frågor och svar, men jag gillar dom. Plus att jag har lite så kallad bloggtorka, så read it and enjoy!

Glad tjej påväg hem från ett förvånadsvärt bra utvecklingssamtal!


(Jag vet inte varför det sitter ihop så, när jag skrev det var det mellanrum mellan varje fråga...
Någon som vet vad felet är eller vad jag gör för fel? Hatar att det blir så hela tiden...)

Ta närmaste bok och slå upp sidan 19, rad 4 - vad står där?
"it done, but looking back I looked like a douche. I lived in tracksuits, and as all"
Ur Dare to dream - Life as One Direction

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Mitt skrivbord
Vad var det senaste du såg på tv?
Reklam...

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Musik! (Big Time Rush, ett av mina nya favoritband, absolut!)
När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag gick ut för att hämta hammaren i garaget, haha
Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Lindas blogg, därifrån jag snodde den!
Vad har du på dig?
Min fina Storbritannien-tröja, strumpor och trosor
När skrattade du senast?
När jag pratade med mamma förut Skojade bara, när jag kollade på en 1D-intervju nyss, haha!
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Oj... Det finns mycket.. 7 ramar med kort på nära och kära i, två tavlor jag gjort, en tavla med dansmotiv, en "magnettavla" där det hänger lite allt möjligt, en söt liten griffeltavla som jag fick av mamma idag och en sänglampa!
Har du sett något konstigt på sistone?
Har jag säkert gjort...
Vad tycker du om den här utmaningen?
Lite långtråkig, men ändå ganska bra tidsfördriv...
Vilken var den senaste film du såg?
Jaa... vad var det för någon? Jag kommer faktiskt inte ihåg...
Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Jag skulle köpa allt jag ville ha, och köpa massa massa saker till vänner och släkt! Och sen skulle jag även skänka en stor del till lite allt möjligt.
Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jaa... Ska jag vara ärlig tror jag inte det finns något som jag "håller hemligt" direkt.
Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det
vara?
Få slut på allt hemskt i världen såklart!
Tycker du om att dansa?
OM jag gör. Jag älskar det!!!
George Bush?
Huh?

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Jag har alldeles för många alternativ, för några år sedan ville jag ha Maximilian, Nathalie och Jaqueline. Har dock ändrat mig nu av många andledningar... Men några namn jag gillar just nu är Matteus, Lilly och Melody.
Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Men tjeeeeeenare, dig har jag längtat efter! Kom med mig här ska jag visa var alla snygga killar håller hus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0