Bara för att jag vet att ni tycker det är så kul...

Här kommer en lista till, enjoy!


Hur bor du: Jag bor i två olika hus?

Brukar du komma i tid: Oftast så, beror dock lite på vad jag ska göra...

Kan du laga mat: Faktiskt! Vet inte varför jag skrev faktiskt.. Jag är ganska bra på att laga mat om jag får säga det själv!

Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går första året på gymnasiet, linjen Hotell- & Turism

Vad har du på dig just nu: Mysbyxor och en svart tråkig tröja...

Har du någon fobi: Clowner. (och dockor typ..)

Hade du en bra kväll igår: Jodå, seg, men mysig.

Vilket är ditt senaste inköp: FRIDA-tidningen, för det var bilder med 1D-med i den, haha!

Din favoritdryck på morgonen: Äpplejuice!

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma tror jag..

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja

Vad hade du sönder senast: Hmm.. vet faktiskt inte...

Vem snackade du med senast: Pappsen

Varm favoritdricka: Varm choklad, utan tvekan!

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten.

Alkoholhaltig favoritdricka: Ingen

När gjorde du senast något riktigt dumt: Oj oj... Jaa, beror på vad man klassar som dumt.. Men troligtvis att jag hörde av mig till en viss person som inte ens bryr sig om mig längre? Räknas sånt?

Saknar du någon just nu: Ja.

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara jobbig...

Någon jag stör mig på: Haha, det finns en del...

 

Senaste person du kramade: Mamma


Senaste person du ringde: Pappa

Senaste person som ringde dig: Storebror

Vad drack du senast: Apelsin MER

Vill du ha barn: Ja

Längtar du till din nästa födelsedag: Längtar varje år...

Har rakat dina ben någon gång: Haha, ja?

Är du sugen på något nu: Ohja.

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Ingen alls

Använder du hudkräm: Ja, dock alldeles för sällan...

Attraheras du av män med skägg: Inte skägg direkt, men stubb är.. grrrr!

Micro-pop eller poppa själv: Micro!

Brukar du baka: Ibland, gjorde det mycket oftare förr...

Röstade du i det senaste valet: Nej, får rösta nästa gång!

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jodå!

Vilken låt lyssnade du senast på: No Idea - Big Time Rush

Har någon annan sovit i din säng inatt: Inte denna natten nej.

Vad tycker du är äckligt: Rökning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0