om allting skulle falla imorgon så vill jag veta att du visste hur jag kände de då

Sitter i skrivandets stund på en stol i ett klassrum och borde jobba matte. Jag slutade tio över ett egentligen, men med lite ändrade planer stannade jag kvar med Kajsa och Annie på deras mattelektion och ska sen åka med Kajsa hem för att hon ska packa en liten väska och säga grattis till Jesper (Grattis Jesper!) och sen tar vi en buss hem till mig, sover där och imorgon tar vi en buss tillbaka till Svenljunga och sover där. Helt normalt.
Min helg kommer alltså bli en liten bästishelg, fram till söndag då jag tar en buss till Sandared och träffar familjen Hjalmarsson för en liten fika och för att lära känna barnen. Ska nämligen, troligtvis, sitta barnvakt för flickorna lite då och då. Har sett bilder på familjen och pratat med mamman på facebook och det verkar som en jättemysig familj, så detta kommer nog bli jättebra!
Nu; tillbaka till matten...

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0