My legs are dangling off the edge, The bottom of the bottle is my only friend

Har haft den textraden i huvudet hela dagen nu.. Dock är låten riktigt bra, så det är helt okej. Ska bara lära mig resten av texten också... Idag är en bra dag, jag och Kajsa börjar med att vi vaknar av att hennes telefon ringer, kollar på klockan och den står på 08:05. Vi börjar skolan inne i stan klockan 08:00. Bussen går 07:05. Vi hade alltså försovit oss i lite mer än två timmar.. Båda hade ställt alarmen och min bror hade till och med ställt ett larm på min telefon klockan tjugo över tre, men ingen av oss vaknade. Men vi bestämde oss väldigt fort att vi behövde mer än 25 minuter på oss, så fick ringa till pappa så han la in frånvaron så jag inte fick ogiltigt...
Det där med uppdatering i helgen, det gick ju kanoners! Åkte ju till Kajsa i lördag och sov där, var med på kalas för henne, Maritha & Sophie. I söndags tog vi bussen till Borås där pappa hämtade upp oss och vi åkte och handlade! Kom hem, bakade cupcakes och åt fattiga riddare, och smälte choklad och doppade frukt. Sååå gott! Sen var det skola igår och en kväll med pizza, ben&jerry's och mys framför tvn.
Imorse försov vi oss som sagt och kom precis i tid till idrotten där vi körde gärnet och jag gjorde TVÅ mål när vi spelade fotboll, blir riktigt stolt över mig själv! Nu sitter vi på historialektionen och slutar snart, då blir det en spanskalektion och sen hem! Åker till mamma ikväll med... Här får ni lite bilder från dagarna som gått.
Var och handalade med lilla tanten Kajsa...
Igår efter skolan åkte vi till Knalleland och kollade efter lite tröjor, men hittade inget roligt så som tidsfördriv tills bussen gick hem gick vi till Viskan och tog en mysig liten fika. Dessa är inte de vackraste bilderna direkt, men det är, tro det eller ej, de bästa av dom som togs, de andra är inte vänliga för omgivningen att se. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0