everyday i fight back the urge to text you or call you, and i keep telling myself that if you wanted to talk to me, you would.

Ville bara göra ett litet inlägg och säga till er att ni ska ta vara på era nära och kära. Det låter så klishé och lame, men det är sant. Man fattar verkligen inte vad man har försen man har förlorat det, och att förlora något man älskar är det jobigaste som kan hända. Jag har nu insett att jag inte orkar mer, jag orkar inte vara den som tjatar hela tiden. Hade h*n velat prata med mig, eller träffa mig, så hade h*n gjort det vid denna tiden. Sen att inte hålla löften och aldrig dyka upp när man bestämt, det är också något som sårar ganska rejält. Sen att det är någon man känt hela sitt liv och som man skulle offrat sitt liv för, men som tydligen inte känner samma sak, det är något som sårar så otroligt mycket mer än vad man trodde var möjligt.
lova mig att ni håller era löften, och att ni håller hårt i era vänner.
Utan dom är man inget alls.


"Ignorera aldrig någon som verkligen bryr sig om dig,

för en vacker dag kommer du inse att du förlorade en diamant när du samlade på stenar."


Kommentarer
Postat av: Erika

du är snygg!!

2012-01-26 @ 09:41:53
URL: http://www.nattstad.se/erikamild

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0