now i'm wearing this smile that i don't believe in in,

... but inside I feel like screaming.
Har haft en riktig skit-dag idag. Känslor åt alla möjliga håll. Fyfan för allt. Idag orkar jag ingenting. För mycket tankar om allt och alla. Just nu skulle jag vilja somna och inte vakna igen på ett bra tag. Bara försvinna för en stund, det hade varit så underbart. Komma bort från att för ett tag, hade verkligen behövt det. Men nu är jag fast här, med alla tankar och känslor. Men jag har mina vänner och min fina familj, så jag är väl uppe ur denna svackan på ett ögonblick. Blir så sur på mig själv, för jag vill prata om det, men när jag väl är där får jag inte ur mig ett ord och jag känner mig töntig. Så det slutar med att jag är själv med alla tankar, igen. Jävla piss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0