Like a hard candy...

... with a surprise center.
Lite lagom snygga bilder på en sliten tjej...
Har dämpat ner rumpan på sängen och tänkte fixa lite saker inför morgondagen, då det är Almåsdagen i skolan. Jag och min fina Erika ska ha hand om en station, så jag ska fixa lite saker till det. Något roligare än så har jag inte att säga just nu, kanske ska på bio med bästis imorgon kväll, men det är väldigt osäkert, så pank som jag är just nu... Helgen kommer i alla fall bli riktigt, riktigt grym hoppas jag. Ska fira påsk med bästis i Sexdrega och sen har jag ett helt lov framför mig. Kommer bli så bra!
Haha, jag gör er en tjänst genom att inte låta er se bilden i större format...
Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0