Cause he can Get the knockout

Herregud, jag är helt slut... Och var tog lovet vägen? Jag hatar, verkligen HATAR sista dagen på lov. Jag har haft ett riktigt bra lov, men alldeles för kort såklart. Har spenderat det med mina bästa vänner och mycket annat härligt folk.
Riktigt bra bild... Godingarna på bussen!♥
Gjort saker jag aldrig gjort innan, både på gott och ont, och bara mått (för det mesta) riktigt, riktigt bra. Precis som det ska vara! Nu sitter jag på min säng, som är full med saker, och ska snart hoppa in i en lååång varm dusch. Min dag har gått åt till att röja på mitt rum. Har möblerat om lite och röjt ur min garderob, vilket verkligen behövdes! Men nu ligger det saker överallt, så ska ta hand om det innan jag hoppar in i duschen.
Imorgon börjar allvaret igen, och jag är inte det minsta taggad...
Världens bästa vän, så mycket kärlek!
Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0