DEN JAG ÄLSKAR MEST I HELA VÄRLDEN ♥

Igår hade jag en riktigt härlig fredagskväll. Var helt själv hemma, i stora huset så det var lite läskigt när ja skulle upp mitt i natten... Men jag klarade det! Låg i soffan och kollade på tv, åt god mat och chokladpudding. Så det var inte helt fy och skam att vara själv, ganska skönt faktiskt!
.
Just nu sitter jag i soffan igen och kollar klart på lite saker jag somnade ifrån igår... Om några timmar kommer världens bästa Johan hit.
Han ska sova hos mig ikväll, så det blir en kväll med massa spel och film!
Finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag älskar denna lilla krabat!
Eller lilla och lilla... Han har börjat förskolan nu... Usch vad tiden går fort!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0